torsdag 10. januar 2013

30 000...

..sidevisningar ! 

Sjølv om eg veit at dette er eit lite tal for mangen her inne, 
må eg jo bare innrømma at 
dette er eit stort tal for "litle meg"
Derfor velger eg å jubla og vær glad for det ;) 
Juhuuu !!! 
Viktig å gleda seg øve dei små gledene og

Ellers kan eg røpa at det snart kjem ein liten giveaway her inne, 
denne gangen i samarbeid med ein kjekk og litt annerledes butikk her i Ryfylke !
Så følg med ;)

Kan og nemna at eg er på Instagram
- glad om du vil følga meg der
... BIRGITAV ...

(om nokon tek seg bryet med å forklara ein uvitande(meg)
korleis eg får lagt ut "knapp" til Instagram her på bloggen
vert eg veldig glad ;) På forhand takk !

Ha ein fin dag!

Birgit

søndag 6. januar 2013

Oreo himmelsk fromasjkake

Ja, det var det dei kalla kaka på detsoteliv.no
Og himmelsk var den !!!

I mangel på friske bær blei det bare sjokoladesausen oppå vår idag.
Men den "gjekk ner" likevell ;)

Her er oppskrifta : 
(henta frå detsoteliv.no)

Ingredienser:

Oreobotn:
300 g Oreokjeks
75 g smør

Ostefromasj:
1 pk jordbærgelépulver
2,5 dl kokande vatn
200 g kremost naturell
3 dl lettrømme
100 g melis
3 dl kremfløyte

Sjokoladefromasj:
1 pk sjokolademousse med betar av mlkesjokolade (Freia)
3 dl kremfløyte

Pynt:
jordbær eller andre friske bær
sjokoladesaus 

Slik gjer du :

Oreokjeks (behold kremfyllet i midten) i ein foodprocessor og kjør til smular. Bland dette med smelta smør.

Ha blandingen i botn på en kakeform (26 cm i diameter) og sett i kjøleskapet.

Løys opp jordbærgelépulveret i kokande vatn. La geléblandingen stå til den er avkjølt, men fortsatt heilt flytande. Pisk samen kremost, rømme og melis til ei jevn og klumpfri osterøra. Bland den avkjølte, flytande geléblandingen i ostefyllet og rør godt. Pisk kremfløyten til krem og vend inn i ostefyllet til slutt. Bruk ein stålvisp så alle kremklumpar forsvinn og osterøra blir jevn og glatt.

Hell ostefyllet øve oreokjeksbotn i kakeforma og sett forma i kjøleskapet i minst 4 timar (eventuelt over natta).

Pisk sjokolademoussepulveret med kremfløyte til blandingen er stiv (ikkje pisk så lenge som det står på pakningen, bare til moussen blir stiv og tjukk. Fordel sjokolademoussen øve ostefromasjen i forma og sett den tilbake i kjøleskapet i 4 timer eller til moussen har stivna (eventuelt over natta).

Løsna kakeringen frå kaka og pynt kaka med friske jordbær eller andre bær. Ringle over rikelige mengder med sjokoladesaus før servering.

                                                           ENJOY !

                                                                                Birgit 
 

lørdag 5. januar 2013

Advent på Valheim gard

Ja, eg veit..seint å komma med innlegg om det nå!
Men si desember var ein heller slakke "bloggemånad" kjem det eit aldri så lite biledras
 av førjulstida her hjå oss nå :
Årets adventsstake (fjorårets nå då..)
Også i år starta eg kjempetidleg med presangane, og blei ferdig kjempeseint...

Kalender for små..
..og store
Eldstemann blei 11år <3

..og hadde selskap ute i snøen :)
Litt matlaging høyrer jo adventstida til :
Fekk opplæring i kråtakakebaking hjå mannens farmor - gøy!

Minsten laga marsipansnop

Eldstemann fiksa havrekuler

Mannens favoritt

Viktigast !!!
 Også på barnaklubben blei det gjort litt "julating":


                                                                Så laga me litt heima og...

Litt sjuka:
Minsten fekk spyo, men blei heldigvis med han
Fekk nye griser :
Søte når dei kjem...verre når dei fer herifrå...
I huset til denna frøkno var nok desember som andre månader :
SNØ :

Meg = rotete lister..mange lister, på altslags papir, øve alt i huset

Kø - meg = ARG !!! (..passe ikkje i by`n)
Og tid te å slenge rompa nerpå sofaen blei det og, desember er jo kos då !!

Søskenkjærleik <3
Det var litt av førjulstida hjå oss !

God helg !

Birgit

onsdag 2. januar 2013

Godt nyttår !

Etter ein flott julaferie ilag med familie og venner
 er me snart klare for kvardagen igjen.
I dagmorges "øvetok" me fjosen igjen - ja, me har hatt MASSE fri i jula,
FANTASTISK !
Klar for skulestart og "normalen" igjen i morgon
 - godt det og.
Men først skal siste feriedagen til ungane nytast :)

Godt nyttår alle mann ! 

Og husk :
 

Eit lite innlegg om jula her i huset kjem om litt...

Birgit

tirsdag 18. desember 2012

Tida eller stria ?

Kvart år går eg inn i november med godt mot og store planar !

Pakkane (som eg ofte begynner på i januar) skal væra ferdige før desember.
All mat som kan frysast skal lagast før desmber.
Kjøkkenet skal vaskast før desember.
Julakorto skal bestillast før desember.
Heile familien sine julaklær skal væra klare før desember.
Den store julavasken skal takast før desember.

I desember skal eg (etter planen):

Kosa meg med innpakking av presangane.
Laga og pynta julakaker saman med gutane
- på eit skinnande reint kjøkken !
Senda julakorto i begynnelsen av mnd.
Nyta synet av strøkne skjorter som heng ferdige i skapet.
Pynta og dilla i reint juladuftande hus
Og viktigaste av alt, ha tid til ettertanke
- kvart år har eg store planar om at eg skal væra flinkare 
og ta tid til det jula eigentleg handlar om :
Jesusbarnet !


Men ein slik desember har eg endo til gode
..kansje neste år ;)

For pakkane (som eg begynte på i januar) blei handla ferdig igår.
Noko mat kom i frysen i begynnelsen av desember, 
medan feks "jojo`ane" står på tapeten idag.
Halve kjøkkenet blei vaska sist helg, resten ......
Julakorto bør sendast idag...
Når ungane kjem heim idag (eller ein annan dag) 
får me sjekka om finklærne i skapet passar enda,
 maen har jo dress og skjorta er det jo blitt tradisjon å stryka litla afto,..
 og eg - uff, finstasen er ikkje mi greia...men det heng vell noko i skapet mitt og ;)
Og til helga slepp me å kjeda oss, for huset treng ein real vask !

Og Jesusbarnet -  han må venta til afto kjem !

Uff, det er faktisk slik desember har vore..igjen..
Men heldigvis er det enda nokre dagar igjen til dagen,
- måtte me bare huska å bruka tida til det me vil og bør !

TID, 
KOS,
FRED, 
 ETTERTANKE, 
JULAEVANGELIET

Måtte skuldre senkast og tida nytast !




søndag 16. desember 2012

Farlig god, og enkel...

..det kan me lika !!


For nokre veker sidan la eg ut bilete av ein dessert på Instagram (birgitav), 
lovde då nokre av følgerane mine der at det skulle komma oppskrift på bloggen.
Ei stund sidan, men her kjem den iallefall :

 Oreodessert :

3 pk knust Oreo kjeks
2 fløyte
1pk Philadelphia ost (300g)
400 g melis
Litt vaniljesukker
2 pk bær på toppen (valgfi bær, eg brukte av det eg hadde i frysen)

Knus oreokjeksen og legg i botn av forma (stor form eller ei skål)
Pisk fløyten
Ha i Philadelphia ost, melis og vaniljesukker
Bre kremen øve kjeksen
Til slutt : Bær på toppen

 ENJOY !

Ha ein fin søndag !
Birgit

lørdag 15. desember 2012

Ein heil månad..

...si sist innlegg.
Ikkje bra !!! 
(Men då veit eg jo kva nyttårsforsettet mitt kan/bør væra)

Eigentleg har det vore ganske labert her inne heile hausten, 
ikkje mangen innlegga sidan sommaren nei.
Dette skyldes ikkje at eg ikkje har villa, men helsa har svikta litt 
(ikkje noko alvorleg, bare litt reaumatisme ute og går) 
- og når ein ikkje rekk øve alt ein vil/bør i kvardagen, 
då er det andre ting enn blogging som prioriteres (sjølvsagt!)

Heldigvis har eg likevel fått med meg nokre blogg/interiørarrangement, som :

Lansering av Ikeakatalogen:

Bloggtreff hjå Kull :

Åpningsaften på Enkelbutikken, Hjelmeland :

Fabelaktig førjulskos på Landstil :

Og ikkje minst,
Interiør- og boligmessa i Bergen :

Noko av detta har eg vist i tidlegare innlegg, 
 medan andre ting har blitt med tanken...
kjem kansje litt om dei etter kvart (bedre seint enn aldri..)

Ønsker dåken alle ei fortsatt fin helg
(i vinden)

Birgit