søndag 16. desember 2012

Farlig god, og enkel...

..det kan me lika !!


For nokre veker sidan la eg ut bilete av ein dessert på Instagram (birgitav), 
lovde då nokre av følgerane mine der at det skulle komma oppskrift på bloggen.
Ei stund sidan, men her kjem den iallefall :

 Oreodessert :

3 pk knust Oreo kjeks
2 fløyte
1pk Philadelphia ost (300g)
400 g melis
Litt vaniljesukker
2 pk bær på toppen (valgfi bær, eg brukte av det eg hadde i frysen)

Knus oreokjeksen og legg i botn av forma (stor form eller ei skål)
Pisk fløyten
Ha i Philadelphia ost, melis og vaniljesukker
Bre kremen øve kjeksen
Til slutt : Bær på toppen

 ENJOY !

Ha ein fin søndag !
Birgit

2 kommentarer:

  1. Den så fantastisk god ut! Nam! :-)

    SvarSlett
  2. Det hørtes jo bare nam ut. Jeg har laget en lignende bare med en annen kjeks. Skal prøve med oreo kjeks.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett