lørdag 5. januar 2013

Advent på Valheim gard

Ja, eg veit..seint å komma med innlegg om det nå!
Men si desember var ein heller slakke "bloggemånad" kjem det eit aldri så lite biledras
 av førjulstida her hjå oss nå :
Årets adventsstake (fjorårets nå då..)
Også i år starta eg kjempetidleg med presangane, og blei ferdig kjempeseint...

Kalender for små..
..og store
Eldstemann blei 11år <3

..og hadde selskap ute i snøen :)
Litt matlaging høyrer jo adventstida til :
Fekk opplæring i kråtakakebaking hjå mannens farmor - gøy!

Minsten laga marsipansnop

Eldstemann fiksa havrekuler

Mannens favoritt

Viktigast !!!
 Også på barnaklubben blei det gjort litt "julating":


                                                                Så laga me litt heima og...

Litt sjuka:
Minsten fekk spyo, men blei heldigvis med han
Fekk nye griser :
Søte når dei kjem...verre når dei fer herifrå...
I huset til denna frøkno var nok desember som andre månader :
SNØ :

Meg = rotete lister..mange lister, på altslags papir, øve alt i huset

Kø - meg = ARG !!! (..passe ikkje i by`n)
Og tid te å slenge rompa nerpå sofaen blei det og, desember er jo kos då !!

Søskenkjærleik <3
Det var litt av førjulstida hjå oss !

God helg !

Birgit

3 kommentarer:

  1. Ser ut som dåke har hatt ei koselig adventstid.

    SvarSlett
  2. Bedre sent enn aldri?

    Tross alt så ser det ut som dere har fått kost dere:) Blei skikkelig snopesjuk nå..

    Ha en fin lørdag:)

    SvarSlett
  3. Aldri forsent!
    Fine bilder som viser julestemning. Falt for bilde med søskenkjærlighten :-)
    Ønsker deg godt nyttår, og gleder meg til å følge deg i det nye året!

    Klem fra meg =)

    SvarSlett