søndag 25. mars 2012

Bedre seint,..

..enn aldri !

Lovde at eg skulle legga ut bilder av alle dei fine tinga me fekk på det 
fabelaktige bloggtreffet eg var på for litt sidan 
- her står me midt oppi våronna så tida strekk ikkje heilt til.

Men her kjem omsider bilder av alle tinga :


På stolane våre stod det store goodiebagar 
- oppi dei var alt det fina på bilde øve her.
Masse flott som fabelaktige Maia hadde fiksa til oss :)


I loddtrekninga var eg så heldig å vinna ein pose med mykje fint frå butikken Thelma & Molli 
- denne butikken ligg i Solakrossen. 
Butikken er og annonsør hjå May Helen sin flotte blogg KROnPRINSESSENE


Til slutt eit bilde av alt frå den flotte kvelden.
Fekk mykje fint - og det er jo alltid kjekt ;)
Men det kjekkaste av alt var å helsa på alle dei flotte damene som var der
- for ein gjeng, og for ein kveld !

Gler meg til neste treff :)

Ønsker dåken alle ei fin, fin ny veka !
P.S : Til helga blir det ein liten giveaway her - for å feira øve 10 000 sidevisningar
(for litle meg er det STORT ;) )

Birgit

søndag 18. mars 2012

Fabelaktig bloggtreff "2"

Må bare visa alle dei flotte tinga som var i goodiebagen frå Den Franske Landstil

Måtte lova gutane å venta med å åpna pakkane
 til dei kom heim frå skulen på fredag,
så fredag ettermiddag hadde me nesten ei lita julafta her ;)


(1 stk gut som alltid er varm ;) )


Og sjå kor mykje fint me fekk !


Og sjå ALT det flotta me fekk !

Dei flotte tinga me fekk var sponsa av desse leverandørane :

Pukka Te M. Willumsen - http://mwillumsen.com/
Chic Antique - http://chicantique.dk/
TUSEN TAKK TIL DEI FLOTTE DAMENE PÅ FRANSK LANDSTIL
 SOM LAGA TIL DENNE FLOTTE KVELDEN FOR OSS ! :)
(p.s : dei har og blogg, landstil.blogspot.com)

Viser det andre me fekk på treffet i eit seinare innlegg.

Ha ein fin, fin søndag !

Birgit

fredag 16. mars 2012

WOW !

For ein super kveld !
 Fantastiske damer, god mat
og utrulege goodiebags og gevinstar !

Måtte bare hiva inn eit bilde av goddiebagane me fekk 
og gevinsten eg vant  på treffet i går kveld
- eg er øvevelda !


Fleire innlegg frå den flotte kvelden kjem seinare
- nå er det jobb 

Fin fredag :)

Birgit

søndag 11. mars 2012

Nærmer seg..

Nå er det ikkje mangen dagane igjen til eg skal på mitt aller første Bloggtreff.
"Gruglede" meg - men, glede meg mest då ;)

Blir kjekt å møta damene bak alle dei flotte bloggane,
 og for ein kveld dei har klart å laga til !
Bare sjå her :



Og dei har samla samen ein heile haug med flotte sponsorar til flotte goodiebager og premiar :



Først møtest me hos Tonje, dama bak den flotte bloggen Dagdrømmeren
Der kosar me oss med tapas og drøs, deretter går turen til kundekveld hjå Fransk Landstil på Madla, og etter det vender me tilbake til Tonje for meir drøs.

GLEDER MEG ! :)

Ønsker dåken alle ein fin, fin søndag !

Birgit

tirsdag 21. februar 2012

Ein, to og ferdig DIY :)

To små, raske, enkle og billige DIY tips :


"Nytt" lysfat og plomsterpotta i ein fei ;) 

1 stk tallerk og alufolie..

1 plante, gråpapir og hyssing..
 Nå skal me ut, bruka bålpanno og NYTA solo ! 

Ha ein fin vårdag :)

Birgit
 

tirsdag 14. februar 2012

Morgenstund,..

..har gull i mund !

Elskar denne tida på dagen,..
Huset begynner å få varmen og roen har senka seg etter "morgenrushet" 



DÅ er det godt å ha ein liten time til frukost (med nåke varmt i koppen), avslapping og litt "dilling" i huset
(dilling i huset = rydda opp itte dei som har sprunge ut dørene,
 setta på klær, oppvaskemaskin o.l ;) )
Så, etter rolig start går turen bort til dei rosa (nøff, nøff)

Etter stellet idag må det pakkast litt, reiser til Voss 
(fødebyen min) i ettermiddag.
Me er 4 stk fra Fjellstyret her i kommunen som skal på
 Kurs for Fjellstyrer der til fredag.
...ein liten husmorferie ;)

  Fin dag ! 

Birgit




Ny "gammal" vase.

Då me øvetok garden her var det ein del ting som stod igjen her.
Mykje av det har me køyrt på dynga, men noko vil me ha 
- og noko har me ikkje sitt på enda.
Ein av tinga som stod på kammerset her var ein "glimrette" vase med malte blomar på,..ikkje heilt min stil, men fasongen var kul :)

Ein vase med heilt feil fargar, men med fin form = eit godt utgangspunkt ;)
Slik ser den ut etter å ha vore under sprayen :


Og her var utgangspunktet :







Ha ein fin (og regnfull) ittemiddag !

Birgit