..enn aldri !
Lovde at eg skulle legga ut bilder av alle dei fine tinga me fekk på det
fabelaktige bloggtreffet eg var på for litt sidan
- her står me midt oppi våronna så tida strekk ikkje heilt til.
Men her kjem omsider bilder av alle tinga :
På stolane våre stod det store goodiebagar
- oppi dei var alt det fina på bilde øve her.
Masse flott som fabelaktige Maia hadde fiksa til oss :)
I loddtrekninga var eg så heldig å vinna ein pose med mykje fint frå butikken Thelma & Molli
- denne butikken ligg i Solakrossen.
Butikken er og annonsør hjå May Helen sin flotte blogg KROnPRINSESSENE
Til slutt eit bilde av alt frå den flotte kvelden.
Fekk mykje fint - og det er jo alltid kjekt ;)
Men det kjekkaste av alt var å helsa på alle dei flotte damene som var der
- for ein gjeng, og for ein kveld !
Gler meg til neste treff :)
Ønsker dåken alle ei fin, fin ny veka !
P.S : Til helga blir det ein liten giveaway her - for å feira øve 10 000 sidevisningar
(for litle meg er det STORT ;) )
(for litle meg er det STORT ;) )
Birgit

