Tok quiz`en "Er du interiørgal" på klikk.no
Og resultatet :
Resultat: Du er interiørgal
Du befinner deg i en boble du bør forsøke å sprekke hull på.
Virkeligheten er større enn fire vegger kan romme. Kan din interesse for interiør være i ferd med å bli en kilde til misnøye og rastløshet for deg selv,
og irritasjon for andre?
Hmm,..må jo innrømma at tidsbruken på dette området aukar når ein sitt her og les bloggar og planlegg ting ein vil gjera sjølv Ein veldig kjekk hobby som eg absolutt vil fortsetta med.
Men, eg ser jo den at det er viktig å tenka øve koss ein lar det ha innverknad på kvardagen,..
- klarar eg å "logga av" når ungane er her
- klarar eg å vær fornøyd med det me har !
og
- klarar eg å ikkje masa "hål i håve" på mannen
- som ikkje deler samme interressa ?? ;)
Eller :
- tar dette av ungane si tid,
- blir det bare stress for meg sjølv med tanke på alt eg har
lyst på og alle idèane som spinn i håve
og
- er mannen drittlei av interiørmas ??
Veit at eg har satt det litt på spissen nå,.
Har ikkje tenkt å slutta med blogging :)
- syns bare det er viktig å tenka øve detta.
Ønsker alle ei GOD HELG !
- med litt blogging og MASSE familietid og nytelse ;)
Birgit

