fredag 20. januar 2012

Nåke å tenka på...

Tok quiz`en "Er du interiørgal" på klikk.no 
Og resultatet : 

Resultat: Du er interiørgal
Du befinner deg i en boble du bør forsøke å sprekke hull på. 
Virkeligheten er større enn fire vegger kan romme. Kan din interesse for interiør være i ferd med å bli en kilde til misnøye og rastløshet for deg selv, 
og irritasjon for andre? 

Hmm,..må jo innrømma at tidsbruken på dette området aukar når ein sitt her og les bloggar og planlegg ting ein vil gjera sjølv Ein veldig kjekk hobby som eg absolutt vil fortsetta med. 
Men, eg ser jo den at det er viktig å tenka øve koss ein lar det ha innverknad på kvardagen,..

- klarar eg å "logga av" når ungane er her
 - klarar eg å vær fornøyd med det me har !
og
- klarar eg å ikkje masa "hål i håve" på mannen 
- som ikkje deler samme interressa ?? ;)

Eller :
- tar dette av ungane si tid,
- blir det bare stress for meg sjølv med tanke på alt eg har 
lyst på og alle idèane som spinn i håve
og
- er mannen drittlei av interiørmas ?? 


Veit at eg har satt det litt på spissen nå,. 
Har ikkje tenkt å slutta med blogging :)
- syns bare det er viktig å tenka øve detta.

Ønsker alle ei GOD HELG !
- med litt blogging og MASSE familietid og nytelse ;)

Birgit


2 kommentarer:

  1. Eit veldig bra og tankevekkende innlegg. Det var mykje derfor eg slutta å blogge. Eg syns det tok alt for mykje tid og misnøyen blei farlig. Eg syns eg har meir ro og mykje bedre tid til viktigare ting i livet no etter at eg slutta å blogge. Det er godt å vere bevisst slike ting! Takk for eit modig og flott innlegg!

    SvarSlett
  2. Ja, kjenner også at det kribler i fingrene etter å blogge og lese blogger...Men
    Det skal jo være en liten koselig hobby på si?:)(For meg iallefall..:)Men ja...blir nok feil om det tar tiden fra de tingene i livet som er MYE viktigere enn å blogge...!:)
    Ønsker deg en riktig god helg:)
    Koselig at du fant veien til min blogg..:)
    God klem fra Camilla

    SvarSlett