fredag 29. juli 2011

Jammen vokser de fort til disse barna våre,.. Da vi hadde besøk av min søster og hennes familie disket vår eldste sønn og søskenbarnet hans (begge snart 10år) opp med 3 retters middag til resten av oss.
Fantastisk å komme inn fra fjøset, hoppe i dusjen og sette seg rett til bords - til ett nydelig dekket bord. Og ekstra hyggelig er det jo når det er barna våre som vil glede oss :)

Og menyen for kvelden var :  

Forrett : Omelett
 Hovedrett: Pølse og pommes frites
                                                           Dessert : Banan smoothie


Ett flott bord de hadde dekket helt selv :)



Bordkort laget for anledningen..

..med meny på baksida :)
Her tar hun imot bestillingene ;)

Kelneren :) (og min svoger)

(min søster)

Travelt å drive restaurant ;)

Husket å ta bilde av forretten, men ble så opptatt av å spise at jeg glemte det helt av for resten av måltidet ;)
Vi hadde en kjempe koselig kveld, med god service :o) 
Og jeg tror kokkene koste seg like mye som gjestene - om ikke enda mer ;)

Ønsker dere alle en fin fredags kveld <3

Birgit

1 kommentar:

  1. Så koselig det ser ut:) Så kjekt for barna og diske opp med mat:) Ekte familiekjærlighet:)) Klem Ellen.

    SvarSlett