tirsdag 1. mai 2012

Vinnerane !

WOW , 275 lodd
- kjekt at så mangen av dykk ville væra med på giveawayen min :)

Rakk ikkje å trekka vinnerane av giveawayen før gutane var i seng, så når trekkesjefane er vekke får Random Number Generator trø til ;)


Førstepremien gjekk til :
Nina, med bloggen ninasskatter
GRATULERA !


Andrepremien gjekk til :
Hilde, med bloggen hildeM-lykkelig med liten
GRATUELRA !

Sår i "arkivet" her ein dag, og fant ut at eg snart har blogga i 1 år (9.mai)
...så snart dukkar det opp ein ny liten giveaway :)

Ha ein fortsatt fin kveld !

Birgit


6 kommentarer:

  1. Hei og takk for sist, det var en kjempe flott dag på Ølen jeg har ikke fått skrevet noe om det ennå, men det kommer. Her har det vært travle fine fridager.

    Ønsker deg en fin ny dag i morgen.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinnerne :))

    Og gratulerer med snart jubileum :)

    SvarSlett
  3. Fantastisk!! Tusen, tusen takk for den flotte premien!!!

    Klem

    SvarSlett
  4. åååå,helledussen så heldig jeg var nå.
    Det er jo knallfint.Tuuusen takk!!!Nå ble jeg glad.
    Sender deg mail på adressen.

    SvarSlett
  5. Gratulerer til heldige vinnere:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer til de heldige vinnerne :)
    Klart det er plass til deg på treffet...
    Så kjekt at du vil komme.
    Nå er vi 27 påmeldte og vet om flere som nok melder seg på når de oppdager innlegget...
    Herlig blogg-miljø vi har her nå ;)
    Fortsatt god helg tilde deg.
    Klem May Helen

    SvarSlett