mandag 21. mai 2012

DIY : Lykter til hagen

Då har eg fått nytta litt av hønsanettingen eg drog inn for nokre dagar sidan.
Såg i eit blad frå Living at dei solgte lykter av glas med netting på,
-så det måtte jo prøvast.

Og slik blei dei :


 Ein treng : 
Syltetøyglas
Hønsanetting
Hyssing (eller ståltråd)
Ståltråd til "hank"


 Eg fant ikkje ståltråd til å ha rundt kanten, men hyssing funka bra det og.


Då må me bare bare spyla verandaen og mala hagamøbler,..
så er me klar for sommar :)

Ha ein fin dag i solo !

Birgit

5 kommentarer:

  1. Så enkelt og fint det ble!
    Ja, det er tida å få fram utemøblene nå.
    Er skikkelig herlig temperatur hos oss - de har lovet 20 grader!!
    Klem Veronica

    SvarSlett
  2. Så skjønne lykter!! Ha en super dag i solen!! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  3. Kjempefine lykter!
    Vi holder på å bygge ny veranda og hagestue. Gleder meg til det er ferdig :D

    En fortsatt fin mandag ønskes deg :)

    SvarSlett
  4. Så fint det ble - elsker tips som dette! Tusen takk for at du deler:)

    SvarSlett
  5. Super tøffe lykter du har laget. Takk for tips! Dette må prøves ut!! :)
    Kjekk blogg du også har forresten. Ser at jeg har vært innom før å sniktittet litt, var endel jeg kjente igjen. Men nå er jeg iallefall blitt følger (er ikke så flink til det, tror jeg er fra før, og plutselig så ser jeg at jeg ikke er, hihi)
    Ha en flott kveld!

    SvarSlett