onsdag 19. oktober 2011

På slike haustdagar som denne er det godt å sitte inne med fyr i peisen, 
levande lys på bordet og ein stor kopp med varm kakao :)

Åt ikkje opp alle marshmallowsane sjølv altså ;)
Også har eg "lurt" hunden inn litt idag,..pga at mini`en vår og mannen min har allergi pleier hu å være ute på dagane - er bare inne i gangen på natta. 
(får støvsuga før dei kjem heim ;) )

Hu er ei 11 år gammel rottweilertispa eg har hatt sidan hu var 8 veker gammal. Trur hu nyter at me har komt "til gards" - tasser rundt oss øve alt her, i fjosen, grishuset, verkstaden og i hagen.
Ikkje heilt vanligaste rasen å ha som gardshund, men...

 
NYT DAGEN !

Birgit

2 kommentarer:

  1. Åh, nå blei eg misunnelig! Eg har så lyst på rottweiler! Mannen og då. Men så var det den tida da.. Foreløpig har vi rett og slett ikkje tid.

    Den koppen med kakao såg veldig god ut!

    Ha ein fin ettermiddag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Mmm - eg har enno til gode å prøva Marshmellows i kakao - det må eg jo berre få orden på i helga :) Og så Oslotur da gitt... Heldigen! Eg er overhodet ikkje kjend i Oslo, så eg får nøya meg med å ønska deg god tur :)

    Klem Eli

    SvarSlett