torsdag 22. september 2011

Høst !

Idag var det virkelig høststemning ute ! Da er det ekstra koselig å fyre i ovnen, sette seg i sofaen med teppe rundt seg og ha en god kaffikopp i hånden <3

 
(bildet er funnet på google.com)

Har vært lite aktivitet her inne siste tiden,..dette skyldes at fotoapparatet mitt er dødt :( Ikke det samme å blogge uten bilder ! MEN idag skal jeg til Jørpeland og kjøpe meg ett (ønsker meg speilreflekskamera, men det får vente litt - så blir "bare" ett lite ett nå i første omgang. Men, det gjør nok nytten det også.)
Vi skal hjem til Ølen i helga - bryllup til lillebroren  min !! :))) Og da mÃ¥ vi jo ha ett kamera vet du :)

Ønsker dere alle en koselig høstdag !

Birgit

2 kommentarer:

  1. Ha en fin høstdag du og!!
    Her er linken:
    http://mrs-hardy.blogspot.com/2011/09/fargekoder-i-hjemmet.html

    Bør nok gjøre den mer synlig ja!

    klem manuela ;)

    SvarSlett
  2. Ja, nå er du litt trege syns eg...eg vente på meir blogoppdatering ;) Det e så koslig å sjå kos dåken har det og lesa om kvardagen din :)

    SvarSlett