torsdag 28. juli 2011

Besøk av familie :)

Ikke så lett å starte blogginga igjen etter de tragiske hendingene som har rammet landet vårt,.. 
Tinga vi blogger om blir så lite viktige i den store sammenhengen,..Men, som mangen her inne har skrevet :  det er viktig å se gleden av, og sette pris på alt det gode mann har !

I begynnelsen av forrige uke hadde vi besøk av min søster og hennes familie, kjempe koselig ! Og familie er jo virkelig noe vi skal gede oss over og være takknemlige for ! Og det er vi :)

Legger ut noen bilder vi tok en av dagene de var her. 
På formiddagen gikk vi en liten tur opp til vannet bak haugen her, og på kvelden smørte vi litt niste, fant fram traktor og henger og kjørte ned til ridebanen. (Ikke langt fra her, men det er jo mye kjekkere å sitte i hengeren enn å gå ned ;))

 Noen få bilder fra formiddagsturen:

Ein liten pause i vegkanten

Ikke helt samme størrelse som rottweileren vår, men gøy for ungene å få låne svigerinna mi sin hund litt


<3 sommer <3
 Så var kvelden kommet, og vi var klar for traktor-tur :
Min gravide søster fikk passasjersetet i traktoren :)

Mine tantebarn og eldstemannen vår koser seg i hengeren (garden vår i bakgrunn)

Flere som ser ut til å kose seg ;) (min svoger)

Minsten og meg


Noen må jo være tilskuere mens ungene leter etter snopet som var gjemt.

Jentene og jeg rett fra fjøset ;)

"Stiv heks" på ridebanen :)

Ikke alle som kunne være med å løpe ;)

To gode venner !


Tror de fleste var klar for senga etter turen..
Som dere ser hadde vi en kjempe koselig dag ! 
Kvelden etter lagde de to eldste barna en 3 retters middag til resten av oss,..blogger om det i morgen.

Ha en fortsatt fin dag ! 

Birgit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar