søndag 10. august 2014

So Me greet

Jippi, eg skal på dette!
Kjem du?
Endeleg har eg meldt meg på eit stort treff igjen.
Denne gangen på austlandet, 
og med tanke på kor lenge det er sidan eg besøkte 
vener der borte passar jo det godt :)
Det er flinke Maia som lagar til, denne gangen med hjelp av Partyplanner-Lise
 Velkomst på Galleriet, VIP shopping i Festfabrikken
workshop med Tonerose Design, vidare med båttur til Sandøya for reker og kvitvin, 
før me avsluttar det heile med grillfest i Brannvakta i Brevik.
Som vanleg har Maia fått inn mange sponsorar, 
Emmeselle er ein av dei
- såå mykje kult der!

Alle bileta i dette innlegget er lånt av Maia : Fabelaktig

Ha ein fortsatt fin søndag!

Birgit


                                                                                 









søndag 3. august 2014

Warszawa

Rett før skuleferien starta hadde mannen min og eg ei langhelg i Warszawa.
Kjekk by som me har vore i før, og gjerne besøker igjen.

Her er nokre bileter frå turen :
 Me budde på Intercontinental Warszawa, i 38 etg med superfin utsikt øve byen
 Champagnefrukost med harpespill attåt (ikkje heilt kva me er vande med..)

;)
Hadde ei super helg, kan anbefale både byen og hotellet (flott og sentralt)
 Ein liten takk til mammen min som var her i Årdal ilag med gutane :)
"Borte bra, men hjemme best"

Birgit

torsdag 1. mai 2014

Mai og lys

Får bare såå lyst på speilreflekskamera (og fotokurs!) 
når det er så lyst og fint som nå!
Lyset flommar jo inn gjennom dei skitne vinduene ;) 
Men med shoppestopp og ein heil haug med andre ting 
som skal prioriterast på garden, 
må eg nok bare ynskja meg det ei stund te..
og ta til takke med Iphonen :
Bilde frå ståva vår
 Bilde frå tv-ståva

Det som er bra då, 
er jo at det blir ekstra kjekt når eg endeleg kjøper meg dette kameraet...
Iallefall det me prøver å læra ungane,..
at det er kjekkare med ting ein har ønskt seg/spart til ei stund ;)

Birgit

tirsdag 18. mars 2014

Raskt, enkelt og godt

Av og til når me blir for søtsjuke 
(ja, for det hender jo bare av og til...),
blander me samen ein mjølkering.
Veldig raskt, enkelt og viktigaste av alt veldig godt :)

Slik gjer du :

4,5 dl melk
165 gram smør
Kok opp

185-200 gram mjøl
til det vert "graut"

avkjøles i minst 10 minutter
Sett ovnen på 200 C

Tilsett 4 egg

Ha massen på steikeplata kledd med bakepapir, form som ein ring.
Steikes på 200 grader, nederst i ovnen 35-40 minutt (følg med)

Ha på melisglasur

Ser det ligg fleire oppskrifter på nett, 
men me har brukt denne oppskrfta som eg fant inne hjå Mrs.Hardy
Du finn den her

Velbekomme!

Birgit


fredag 14. mars 2014

Herleg travel tid!

Ja, for det er det våren er..
- travel, men herleg!
(Bilde fra ifjor)
Er veldig spent på korleis denne våren blir...
for me har ENDELEG landa på "kim/ka/kor og koss".
Ting tar tid !!! ;)

Har jo tidlegare skrevet om byggeplanar, 
vore innom både grishus og kufjos...
EG VANT ;) hihi..
Altså, nå blir det til ku - juhu !! 
(Årets første kalv)
Når me omsider hadde bestemt oss for at dersom det vart bygging skulle det væra til kyr, 
klarte me jammen og bruka laaang tid på å "spikra" det og..
Men med litt for mangen usikkerhetsmoment
(for lite areal, sjukt høge summar, 
halvslakke bondekåna(fibromyalgi), behov for ei til inntekt) 
er det jammen ikkje bare å hiva seg uti desse millionbeløpa heller...

Men ved nyttårsskiftet bestemte me oss altså for å gå for det
"den som intet våger - intet vinner" !
 Så nå ventar me på endeleg pris på herligheten, 
samtidig som mannen har starta i ny jobb på Tau.
Og kåno har begynt på nye medisiner og føle seg "fit for fight" 
(krysser fingrar og tær for at medisinene har tenkt å virka leeeenge ;) )

Nå skal det seiast at mannen har fått ein jobb som 
er bra fleksibel iforhold til gardens årshjul.
Så då kan det vell bare gå godt - håpar me!

Fin fredag!

Birgit

tirsdag 14. januar 2014

Igjen ?!?

To innlegg på kun kort tid...tar jo heilt av nå! ;)
 Men løye med det, kor mykje meir ein orke å ta tak i 
når solo endeleg titte fram igjen
-  det kan me lika !

Løye kva den solo gjer med kropp og sjel
- den har MYKJE å sei på mitt humør iallefall! ;)

Vèrsjuk sa du?!? 
....Ja, ein heil del faktisk!! 
(både i kropp og sinn)

Må bare dela eit bilete frå dagens tur med dykk, slik at de får 
sjå (igjen) kor vakkert me har det her inne i Ryfylke ;)
(Dagens tur ja,....
nå høyrtes det jammen ut som om det var ein daglegdags ting her
....hadde det bare vore så vel !!)

Fleire enn meg som nyt utsikten øve bygdo :

Ha ein fortsatt fin dag, og nyt sola !!

Birgit

søndag 12. januar 2014

Godt nyttår !

12.januar, og årest første innlegg.
Bedre seint enn aldri - igjen...

Sist eg var innom her var visst i august ser eg..ikkje bra !
Nytt år, og nye muligheter - bør bli bedre enn i fjor ja !!

Innlegget over her handlar visst om sommarferien ...
Og då må eg gjera godt igjen noko med ein gong, for i det innlegget gløymde 
eg heilt ut å skriva at me hadde ei super helg på Stord hjå søstera mi !
 
Så her kjem eit lite biledras frå somarturen vår til Stord, 
ein del interiør for dei har det kjempefint!!! :



Finaste koppen frå marlenem
 Hagen her er og veldig koseleg :
Hagegruppe frå Ølen Møbel
Tur på den flotte øya :


På tur med onkel :)

 
Kjenner eg savner sommaren etter å ha sitt på desse bileta !! 

Sånn, då har eg begynt der eg slapp,...
..så kansje bileter av jula dukkar opp i april ??
Neida, nå er eg endeleg klar for litt blogging igjen, 
aller mest for nye treff med alle dei flotte damene bak bloggane! 
Gler meg til 2014 :) 

Ha ein fortsatt fin søndag!

Birgit