...ganske ofte for tida eg visst ;)
For det første (og som nemd før) har eg alltid sagt at eg IKKJE går med på å flytta inn i hovudhuset her på garden FØR me har renovert det,..
Men, etter å ha vært bonde eit halvt år var det gjort,..
tankegangen min er øydelagt :
Eg er enig i at me må prioritera DRIFTSBYGNING FØR HUSET ?!?
- (Ka skjer liksom ???!!??!!)
Ja, ja,..slik blei det nå - EG (av alle) føreslo at : "Me bare maler ALT og flytter inn, går fint i nåken år det" (?)
MEN, eg va bestemt på at me sko mala ferdig FØR me flytte inn !
Gjett kim så ska sova i huset i morgon - med kun ferdig malt soverom, ståva
og 1 guttarom og halvferdig kjøkken ?? ;)
Det versta er jo at det er eg som absolutt vil inn - *vinglehåve*
NÅ har eg altså komt te det at me får jo malt meir når me bur i huset...
kan jo mala fra me står opp te me legg oss då ;)
Så nok ein gong skal me bu i oppussing
- "heimslikt" for oss det. (?)
Her er bilder av litt av dt som er gjort til nå :
 |
| Eggekvit og Jotuns Marrakesh |
Øverste bilde er av stova etter litt maling, og nederste bilde er soverommet vårt.
 |
| Grå Jotun S-5000-N |
Og her er romma før me malte :
 |
| Kjem ikkje fram kor mykje krem/gult rommet var her. |
Ser me har malt først dei romma som var lysast, men det er jo dei me treng ferdige før me flytta inn..
Her er bilder av dei neste malingsprosjekta :
 |
| Gangen i 1.etg |
 |
| "litla-badet" |
 |
| Vaskerommet |
 |
| Gangen oppe |
 |
| Soverom som skal bli loftstova/kontor |
 |
| Tidligare kontor, som skal bli "lego-rom" |
 |
| Mannen sitt barnarom |
 |
| Soverom |
 |
| "Finstove" i 1.etg |
Blir godt å komme inn her som me skal væra, så sjølv om det ikkje er ferdig malt GLEDER me oss til i morgen (eller måro som eg ville sagt)
Birgit