tirsdag 8. november 2011

Må bare...

...reklamere litt for nettbutikken til Kremmerhuset !!!

Kremmerhuset har som kjent åpna nettbutikk *LIKER*
Då dei åpna måtte eg jo innom og kikka, og bittelitt handling blei det jo
-hadde nettopp vore i Stavanger, så det med bittelitt stemmer ;)



Fekk med skjerf fordi eg var blandt dei 1000 første som bestilte :)
 To dagar etter at eg hadde bestilt ringte ei kjempe koselige dama fra butikken og sa at dei dessverre hadde gjort ein liten feil, dei hadde lagt ut feil bilde på den litle "strikkevasen" eg hadde kjøpt.
Dei hadde lagt ut bilde av den store med flettemønster, 
der det skulle være den litle med litt mindre synlig mønster
-og pakken min var sendt.

Ho beklaga, og sa at dersom eg ville ha den som var på bilde
skulle ho sende den
-uten ekstra kostnad !!! 
Snakk om service :) :)

Idag kom den i posten, så nå er eg den heldige eigar av to "strikkevasar" 
(til prisen av 1)


Og ein ting er sikkert : 
Eg kjem nok til å handle der igjen !

Birgit



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar