Idag var det virkelig høststemning ute ! Da er det ekstra koselig å fyre i ovnen, sette seg i sofaen med teppe rundt seg og ha en god kaffikopp i hånden <3
(bildet er funnet på google.com)
(bildet er funnet på google.com)
Vi skal hjem til Ølen i helga - bryllup til lillebroren min !! :))) Og da må vi jo ha ett kamera vet du :)
Ønsker dere alle en koselig høstdag !
Birgit