lørdag 21. april 2012

Fri helg...

...heilt fri faktisk !
Eller ? 
Joda, bondekåno har HEILT fri ;) 
Me har avløysar i fjosen og grishuset er TOMT !
(nåke som betyr vasking og klargjering til neste innsett (som kjem på torsdag), men grunna sjukemelding og slikt vas må bonden sjølv ta all vaskinga denna gong,..stakkar! ...Men bondekåno har fri,..hihi) 

ca.slik ser grisene ut når dei reiser herifrå..

..og slik ser dei ut litt etterpå ;)
  Nå skal eg IKKJE skrøyta på meg at eg har vore mykje i grishuset i det sista, men dei få dagane i året då det er tomt for griser gjere GODT :)
Me har ikkje nytta avløysaren i grishuset endo, så heilt fri har me når det er tomt for griser 
- eller når me er vekkreist (takk svigerfar)
Planen er absolutt at avløysaren skal få prøva seg hjå dei rosa og 
- og det ganske SNART ! 
Blir herleg å ha HEILT FRI anna kvar helg :)

Høyrest ut som eg syter nå ser eg,..men bare så dykk veit det :

Bondelivet er heilt topp - men fri må ein jo ha av og til :) 

Slik ser grisane ut når me får dei - SØTE :)
(Bilder funnet på google.com)

Ynskjer dykk alle ei fin helg,
 med eller uten gris (i grishus eller på bordet)

Birgit



2 kommentarer:

  1. Så deilig med heilt fri, det treng me alle i blandt :) Me har hatt kjekt besøk av venner i frå Stord i dag, og i morgon er det fotballturnering på Vaulen for lillebror. Helgene fyke, men sånn er det når ein har det kjekt :)

    Snakkast snart då, Birgit :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  2. Bondelivet e heilt topp ja! ;) Sku ønske vi òg hadde avløser avogtil, te tross for at vi bare har to minigriser og 20 høns ;)

    SvarSlett