lørdag 29. oktober 2011

Sitt Ikea sin nye "Folkets katalog" ?

Nå kan den lesast på nettet den nye Ikea folkets katalog - masse flotte bilder, gøy å sjå så mangen "ikealøysningar".
Gutane sitt rom kom og med i katalogen med dette bilde :

Eit uferdig og urydda rom, men kjekt med kvardagsbilder då ;)

Stas for dei å få rommet sitt i katalogen (for mammen og då )

Har du bladd i katalogen ?
Anbefales :)

Ha ein god lørdag !

Birgit

onsdag 26. oktober 2011

NMS-gjenbruk og Fretex

Her ein dag var eg innom NMS-gjenbruk på Tau og Fretex på Jørpeland.
Fekk med meg nokre saker heim :


Ikkje alt som skal forbli slik det er,.. bare denna :


Så får me sjå kva det blir ut av dei andre tinga :)





Ønsker DEG ein fin, fin onsdag !

Birgit

mandag 24. oktober 2011

Dymo...

..maskin er kjekt å ha når ein vil ha raske og enkle forandringar :)


Desse Norgesglasa fant eg i kjellaren her i sommar, 
tok dei opp og pynta dei då med litt hyssing.
.Men,.. forandring fryder - 
og som så mange andre har eg litt dilla på dymoskrift ;)

Slik såg dei ut før skrifta kom på


Ha ein fin mandagskveld !

Birgit



søndag 23. oktober 2011

DIY / SDS

Nye UGLE - bilder i ein fei :


Det du treng : 

Wallstickers, desse er frå Søstrene Grene
Maleplater, eg har kjøpt mine på Europris


Enkelt penkelt,..bare å flytta uglene frå pappen til platene ;)


Ha ein fin søndag !

Birgit

lørdag 22. oktober 2011

Jærstol gyngestol

Er SÅ glad for gyngestolane som står igjen nere i hovudhuset !!! 

Fellen låg og igjen - det kan me lika ;)

Den litle var det visst mannen min som hadde vunnet ein gong då han var liten, og den store ville ikkje svigers ha med seg til det nya huset - så eg kunne ha den om eg ville... 
Om eg vil ? ;) - SELVFØLGELIG vil eg ha den ! 


Mala dei kvite - eller ikkje mala dei ??? Kva syns du ?

Birgit

fredag 21. oktober 2011

KVARDAG !!!

Eit lite bilde (og to, og tri)  fra huset slik det ofte ser ut her etter at ungar
og mann har komme heim, og middagen er fordøyd,...

 



 (Etter middag i dag fekk me Amerikanske pannekaker som eldstemann hadde laga, oppskrifta fann me hos Cecilies lykke - kjempe gode var dei !! :) )


Slik ser det altså ut her hos oss i 16-17 tida ein heilt vanleg ettermiddag,..
kunne kansje skulda rotet på at me for tida bur i eit lite hus, 
men det var nok ganske likt då me budde i stort hus på Tau og ;)
Timane mellom skule og fjos er via til ungane - så får me heller rydda litt før 
me finn fjernkontrollen på kveldane :)

Klarar/ønsker DU alltid å holda hus og heim "påG" ?

Birgit

Min første pukka

 I går hadde Benjamin (eldstemann) og eg oss ein etterlengta bytur - alt for lenge si sist !! 
Benjamin skulle til tannlegespes., men det var jo fort gjort så me hadde heile dagen bare til KOS <3

Fant noko han lika på Kremmerhuset han og ;)

Visse butikkar må me jo innom når me er i by`n : 
Ting, Kremmerhuset, Åhlens, Søstrene Grene og Ikea.
Også måtte me jo innom Birkemo - Benjamin og pappen sparer til radiostyrt bensindreven bil ;)
På veg til Ikea "svippa" me innom Sola for å kikka i butikken eg har lese så mykje om her inne : Bohemia,...så masse flott !! Eg hadde bestemt meg for å kjøpa eit par av dei stripete krusa fra TineK, men dei var dessverre utsolgt - bedre lykke neste gang !

Også til øveskrifta ; MIN FØRSTE PUKKA ! 
Etter utallige bilder og skriverier om pukka teen her i blogglandia klarte eg ikkje dy meg lenger,...så nå er den altså kommen i hus her og ;)
Etter god service og anbefalingar hos dei kjekke damene på Ting enda eg opp med denne teen :
RELAX
Fekk også med meg smaksprøvar på 5 andre smakar, 
så i helga blir det tedrikking på denne kaffidama her !



Har du ein pukka-favoritt ?


Fantastisk gøy å ha litt aleina tid med ungane av og til, sjeldan at me bare har med ein av dei - trur dei nyt den oppmerksomheita dei og :))

FIN FREDAG !!! 

Birgit