torsdag 13. oktober 2011

Mr. Naken og kald,..

..er med  i Herr Herlige høst! Konkurranseutlysning, del hageglede!


Dette bilde er av ett tre som står utenfor her,..nakent, kaldt - vilt og vakkert! 
Som høsten ofte er :)

Birgit

Jeg fant, jeg fant..

...svigers har ryddet ut det de ville ha med seg fra garasjeloftet. Vi var enige om at de tinga som hadde vært på garden i generasjoner kunne stå igjen så skulle vi se hva vi ville ta vare på.
Begynte å rydde litt plass til hagemøblene der inne idag (på tide og rydde de inn nå), og da jeg flyttet på noen gamle nattbord kom denne tøffe stolen frem ! *SMILER*


Der er flere ting som er satt igjen her fordi det "hører garden til"...noe av det står inne i huset (vedkasse, JÆRSTOL gyngestol, to småbord, klokke og bilder) noe av det er som sagt på garasjen (vugge, nattbord, TRAU og anna) og noe er på høgaloftet i huset (her har jeg ikke vært enda, men gleder meg til å se ! )
Viser bilder av flere ting senere.

NYT SOLA !

Birgit

mandag 10. oktober 2011

Bare 2 dager igjen

...til KREMMERHUSET åpner nettbutikken sin (dersom alt går etter planen)
For oss som bor på landet er dette virkelig noe å GLEDE seg til ;)



                

Ha en fortsatt fin dag !
Birgit