mandag 11. juli 2011

Pakke i posten :)

Da jeg kom hjem fra feri i går lå det en koselig pakke i posten. Jeg var så heldig å vinne førstepremien på Give awayen til Anne, dama bak den fine bloggen
Garden & Angels
(Får ikke til å legge bloggen hennes som "link" - noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør det ?)

Legger ut noen bilder av den fine premien :






Tuusen takk for den fine gaven Anne :)

Birgit

onsdag 6. juli 2011

Nyter ferie !!

Har nettopp kommet hjem til foreldra mine, etter å ha hatt to herlige dager i FLOTTE Skudneshavn - i selveste Søragadå :) Svigerinna vår kommer fra Skudnes, og de har vært så heldig å fått kjøpt seg sommerhus i denne gata :) Kjempe koselig gate !
                                                                        
 Nå skal vi overnatte her, så går turen til hytta på Taraldsøy i morgen tidlig :)
Birgit