Da jeg kom hjem fra feri i går lå det en koselig pakke i posten. Jeg var så heldig å vinne førstepremien på Give awayen til Anne, dama bak den fine bloggen
Garden & Angels
(Får ikke til å legge bloggen hennes som "link" - noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør det ?)
Legger ut noen bilder av den fine premien :
Tuusen takk for den fine gaven Anne :)
Birgit