Skulle jo for lengst ha laga innlegg om goodiebagane
me fekk på bloggtreffet i Haugesund,
me fekk på bloggtreffet i Haugesund,
men dagane fyke jo avgarde..
Her kjem iallefall innlegg om første posen,
- så får me håpa dei neste innlegga kjemm litt tettare ;)
Då me kom var det dekka fantastisk flott i hagen :
På kvar plass stod det ein goodiebag fullstappa av godsaker :
Alt dette fekk me :
Pose fra Uashama, levert av Brun`o interiør i Haugesund
Magasinet Henne levert av Aller
og interiørmagasinet Bolig pluss
Boken Ønskelisten av Gregoire Delacourt, levert av Aschehoug
Kondom og carmex fra RFSU
Boken Ønskelisten av Gregoire Delacourt, levert av Aschehoug
Kondom og carmex fra RFSU
Leppepomade fra Burts bees
Pukka te fra M. Willumsen
Oppvaskkost, oppvaskhåndkle og klut fra Ib Laursen
Papirsugerøyr fra Festfabrikken
Plumbo Clean fettløser fra Krefting
Silkeskjerf og øyredobbar fra Kristine Vikse
Oppvaskkost, oppvaskhåndkle og klut fra Ib Laursen
Papirsugerøyr fra Festfabrikken
Plumbo Clean fettløser fra Krefting
Silkeskjerf og øyredobbar fra Kristine Vikse
Skjerf fra Barfota
Serviettar fra Palma
Såpestykke fra Tine K Home
Lyslykt bolle fra Leve serien, levert av Wik & Walsøe
Wow seier eg bare !
Og dette var ein av påsane...
Tusen takk til alle dei flotte sponsorane :)
Birgit






























