fredag 7. juni 2013

Goodiebag

Nå må det først seiast at det ikkje er på grunn av goodiebagar me har bloggtreff, 
...men det er vell ingen hemmelighet at me like dei ;) 

Og denne gagen tok det mildt sagt heilt av, 
fy søren så mykje me fekk med oss heim !!
*øvevelda*

Skal sjølvsagt blogga om dei forskjellige tinga og sponsorane, 
men nå skal eg på topptur i vakre Ryfylke!

Hiv bare inn eit bilete av det me fekk, 
så kjem det meir om det seinare.

Fin fredag!

Birgit

onsdag 5. juni 2013

Våronn og bloggtreff

Sist veka blei ei magisk veka, full av kontrastar!
Den starta med våronn her heima
 og enda med tidenes bloggtreff i Haugesund.

Først litt bilder fra våronna,, elskar desse dagane med yrande liv på garden :)
 "Kvalitetstid" med heile fam`en i aksjon, steinhenting ;)
Like at mannen er gentleman og gir nyaste traktoren te kåno ;)
Klargjering te beiteslepp.
Beiteslepp, ikkje mykje som er så flott som 
beitande kyr i vakker Ryfylkenatur!
<3 BONDEROMANTIKK <3

Så kom helgo :)
 På lørdag var eg ei av 50 heldige damer som fekk vera med på
Sommarkos i Haugesund
- for ein kveld !

Tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for Maia og Karianne 
som har laga til dette
- for nokre flotte og dyktige damer !
Framkomstmiddelet - 
fint å reisa kollektivt når ein får komma hompande i ein flott veteranbuss
For ein magisk plass Karianne har !
 Bilde lånt av Maia
Bilde lånt av Maia 
Flotte Karianne ynskjer velkommen
Designer Kristine Vikse prata om tanken bak hennar design og bedrift
 (Bilde lånt av Maia)
Hedda fortalde om bærekraftig handel og sin bedrift Crush concept
(Bilde lånt av Maia)
Cathrine som driv  Bryllupsbyrået
prata om sitt konsept og dei forskjellige tilbuda dei tilbyr.
(Bilde lånt av Maia)
Eva Marianne og Trond fortalde om firmaet sitt Amundsen spesial
, som i desse dagar har åpna nettbutikk
- kikk innom !!
Goodiebag
..og ikkje bare ein, 
heile 4 stk fekk me !!!
WOW !
Innlegg om desse kjem seinare :)

For eit treff, for ein kveld, 
for ein plass, for ein mat, for nokre gåver 
og ikkje minst - for nokre damer!
Skulle bare hatt meir tid til å fått prata med alle
...neste gong ;)

Birgit


fredag 26. april 2013

Vårblomar

Endeleg begynner vårblomane å kikka fram!
 Sjølv burde eg kansje ikkje vore så glad for det, 
for grøne fingrar er absolutt noko eg er i manko av!
 Men eg har jo auge som funke, 
så eg ser jo at det er fint med dei blomane.. ;)
 For eit par veker sidan fekk me vekk litt buskar og kratt i hagen her,
..klypte eføy til den store gullmedalje! 
Fytti koss dei veks - inn i alle krinkelkrokar !!! 
Men nå er dei altså vekke :)
Denne frua bør ha minst mulig krimskrams i hagen!

 Ønsker dykk alle ei 
GOD HELG
..med eller utan hagearbeid :)

Birgit

mandag 15. april 2013

Treningssenter inn i ståva ?

Ja, du leste rett ;)

På torsdag var eg i forening her i bygda, 
der snakka dei om eit treningssenter på nett:
-genialt for oss som bur eit stykke ifrå eit senter !
 Så dette måtte eg jo sjekka ut :)
Og det virka veldig greit!
Ingen innmeldingsavgift, 
ingen bindingstid 
og kun 50,- i mnd for medlemsskap
(dette trekkes så lenge du har profil hjå dei).
 Lørdag meldte eg meg inn, søndag hadde eg stive musklar ;)

Bur du eit stykke frå treningssenter, 
eller har du ein kvardag der du treng å kunna
trena akkurat når det passar for deg ? 
Sjekk ut dette ! 

 Lykke til !
Her kryssar eg fingrane for at sjølvdisiplinen ikkje skal svikta...

Birgit

lørdag 6. april 2013

Vinnaren !

Tirsdag skreiv eg at eg skulle trekka vinnaren
av giveawayen iløpet av dagen.
Men nå vart ikkje den dagen akkurat som planlagt...
Ganske langt ifrå slik som planlagt faktisk!
Utpå ettermiddagen stod nemleg redskapshuset vårt i full fyr

Med tanke på kor nærme fjosen dette stod
var det ganske så skummelt i byrjinga,
men då brannmennene var på plass og me såg
at dei fekk kontroll gjekk det heile veldig fint.

Trasig å mista redskapshuset på denne måten, og brann er skummelt!
Men alt som var i dette huset kan erstattast
- bare ting som gjekk med i brannen :)

Vell, tilbake til vinnaren av giveawayen :

Det vart trekt heile 277 lodd og gutane fekk i oppgåva å velga vinnartalet
Etter vekas hendelse vart talet (ikkje øveraskande) 110 ;)

Og den heldige vinnaren vart Tina T GRATULERA !

Fint om du vil senda meg mailadressa di på
birgitvalheim@hotmail.com ,
så sender eg den vidare til butikken.

God helg !

Birgit

tirsdag 2. april 2013

Siste sjanse !

Ikveld trekkes vinnaren av giveawayen 
eg har i samarbeid med butikken ALL VERDAS 
Så, om du ikkje har rukke å hiva deg med har du enda sjansen :)
  
Lykke til !

Birgit

torsdag 21. mars 2013

Vår

..og snart påskeferi !
(for gutane iallefall..)
Det kan me lika vett du :)

Det kjekkaste vårtegnet her til gards fekk 
me for nokre veker sidan :
Alltid kjekt når kalvinga begynne, får liksom ein "ny giv" då.

Herlig med vår og alt som vaknar til liv..

Nå skal me nyta påskeferien!
Gutane skal på leir kvar sine dager, 
maen skal ein liten tur til Ølen, men ellers skal me væra heima alle mann! 
Sol, ski, grilling, avslapping og kalvingar er eigentleg planen 
- god plan !




Ha ein fortsatt fin torsdag !

Birgit