lørdag 20. oktober 2012

Haust



Med vakker natur rundt dørene, er hausten jammen ei flott tid !


Bilde er tatt ved vatnet som ligg bak bygningane her 

GOD HELG !


fredag 19. oktober 2012

Kule butikken KULL

Nok eit supert treff saman med dei flotte "Roga-bloggerane"
- og eg gler meg allereie til neste treff !

Denna gongen var det på butikken KULL me fekk samlast
- for ein flott butikk <3
 Anbefalest på det sterkaste !
(Butikken ligg i Tvedtsenteret på Forus)

Eit lite bilderas frå kvelden,
 (med lånte bilder , link til eigarane - trykk deg inn og les enda meir frå treffet)

Lånt av Camilla
Lånt av Eli

Lånt av May Helen

Lånt av Johanne

Lånt av Eline

Lånt av Agnes

På slutten av kvelden var det utlodning..
..og eg var så heldig å vinna den siste premien *smile*
(om det var ein typsik bondekjerring ting kan vell diskuterast, hihi) 
I tillegg til detta fekk me med oss flotte goodiebagar
..viser premie og gåver i eit anna innlegg

Takk for ein fantastisk kveld !
Og takk for lånet av bilder dåken snille damer !!!

Birgit


 




mandag 15. oktober 2012

Bloggtreff på Kull

Juhu !! Igjen !!!
Jammen kan me detta med å treffast me Rogalandsbloggerar ;)

Denne gangen er det søte Linnea som har fiksa treff på butikken Kull

Før sjølva treffet på Kull samlest me for litt drøs og mat på Matsalen
Og før detta skal eg på julahandel
(fy meg - eg likar absolutt ikkje når jul nevnes i oktober..
men når ein bur slikt til som eg gjer må ein nytta kvar anledning 
for å få pakkane undagjort..)

Gler meg til nok eit treff ilag med dei kjekke damene !

Bedre seint enn aldri...

...eller ?
Eigentleg er eg så treig at det kansje hadde vore lika godt å 
"drete i" innlegg om interiør- og boligmessa i Bergen 
- med tanke på at det er øve to veker si eg kom heim derifra liksom ;)
Men etter ei så kjekke helg er det nesten for gale det og !

Dei to siste vekene har gått i alt anna enn blogging kan du sei..
Kom heim frå messa til sjuk mann/bonde
 - og eg som hadde sagt ja til vakter i barnehagen...ups !
Så den veka blei meir enn travel kan du sei, 
men med hjelp fra svigerfar 
og sjølvstendige ungar gjekk det godt det og!

Veka etterpå var det haustferi 
med besøk av søstera mi med ungane, og tur heim til Ølen
Dermed lite tid til blogging !
(Bra prioritering den veko !!)

Men her kjem iallefall eit lite bilderas frå messa :

Bloggerar ja ;)

Bloggfrukost/champagnefrukost
Trur me var ca 90 stk på den.

Kulaste Bodil holdt tråden gjennom frukosten.

Søte Eline blei heldig vinnar av muuto-lampe :)

Bilder fra nokre få standar(dei første på bildekortet)...




Kjem eit innlegg til frå messa...
i neste innlegg viser eg bilder frå standen eg likte aller best :)

Ha ein fin, fin mandagskveld !

Birgit



onsdag 26. september 2012

Giveaway !

Då var det på tide med ein ny giveaway her på bloggen

Denne gangen er giveawayen i samarberid med Ramsign
eit firma som sel flotte klassiske emaljeskilt.

Den heldige vinnaren får velga eit husnummerskilt med 1-5 siffer. 



 Du kan og lesa meir om firmaet på facebooksida deiras HER

 Slik blir du med i trekninga :

1 lodd for kommentar under innlegget her
2 lodd å følge Landliv i Ryfylke på facebook
3 lodd for å bli/være følger av bloggen

Husk å skriv kor mangen lodd du tar, 
og om du ikkje har eigen blogg : husk å få med mailadressa di :) 

Trekning 1. november

Lykke til !
 

fredag 21. september 2012

Om ei veka...

..sit eg på flyet til Bergen:)

Fysøren så eg gler meg !!!
(..te itte flyet har landa iallefall) 

Og DET opplegget dei har laga til for bloggerar !
Detta må jo bare bli bra :)
 Litt skummelt å reisa opp aleina, men heldigvis er det 
fleire av Rogalandsbloggerane som skal !
Også slepp eg å ha einerom, (alt som kan fiksast på facebook)
skal dela rom med Anne Grete, som har bloggen POTRIN@
- alltid kjekt å bli kjend med nye folk :)

(Vil du lese meir om messa kan du sjå innom messebloggen her

 Kjem du ? 






søndag 16. september 2012

Giveaway...

 
Og her er bilete av dei fine tapetane og stoffa ein kan vinna : 



Nydelige premiar, kryssar fingrar og tær for at lykka går min veg her ;)
Ynskjer du og å vera med på denne flotte giveawayen, finn du den her 
Men vær rask - vinnerane trekkest i morgon !
 
Fin søndag !