Heisann !
Som skrevet før holder vi på med en "light oppussing" av hovedhuset her på gården,..rettere sagt så har vi kun så vidt begynt - jeg grunnet vindfanget så stoppet det opp pga. alt for mye som skulle gjøres her på garden. Vasking av grishuset og fjøset - for det meste mannen som vasket (jeg vasket kun 3-4 timer i grishuset), men når en av oss er opptatt med slike ting faller mer av dyrestellet og alt med ungene på den andre - sier det igjen :
JEG ER GLAD VI ER TO !! ;)
Det var travelt, men veldig kjekt med våronna og slåtten også, men denne gangen ble det visst alt for mye for min del..jeg ble kvalm, svimmel og skjelven hver kveld så jeg hadde ikke mye valg og måtte dessverre ta en pause i malinga..
Men, etter en uke og to med kun stell og lite annet går alt lettere :)
Fjøsa er vaska, dyra skal snart inn, vi har fått vaska "Karen-huset"(det trengtes !) og ryddet opp litt i hagen - jeg er dessverre slik at jeg plutselig bare blir helt dårlig bare ved tanken på alt vi skulle gjort,..teit å være slik, men vanskelig å styre! Men, denne gangen sa kroppen fra om at krava i hodet måtte senkes(har mye større "krav" og idèer i hodet en vi klarer utføre) - og når jeg klarer lytte til det går ting jammen lettere :))
Nei, nå ble det skrevet mye jeg ikke hadde tenkt her,...det jeg ville med dette innlegget var rett og slett å høre om dere vil dele fargekodene dere har i hjemmene deres ? Trenger tips - har lyst å prøve noe annet enn bare eggehvitt og blir velig glad om dere vil dele - slik som Manuela har gjort her :
Alltid kjekt med gode råd og nye idèer - og det er jo så MANGEN flotte hjem her inne !!!
Håper du vil dele dine koder - så skal jeg dele når vi er ferdig :)
Kan dele kodene for huset vi bor i nå også ("Karen-huset") : EGGEHVITT ;))
Flere som ønsker tips til fargevalg ???
Ønsker dere alle en god ny uke - forhåpentligvis med masse ny energi etter en fin helg !
Birgit