onsdag 6. juli 2011

Nyter ferie !!

Har nettopp kommet hjem til foreldra mine, etter å ha hatt to herlige dager i FLOTTE Skudneshavn - i selveste Søragadå :) Svigerinna vår kommer fra Skudnes, og de har vært så heldig å fått kjøpt seg sommerhus i denne gata :) Kjempe koselig gate !
                                                                        
 Nå skal vi overnatte her, så går turen til hytta på Taraldsøy i morgen tidlig :)
Birgit
 

søndag 3. juli 2011

Give away

Da var det på tide med en liten Give away her :)
Første premien er ett melamin fat og servietter, andre premien er ett sommerlig putetrekk - begge fra Kremmerhuset.



1 lodd for kommentar under innlegget her
1 lodd for å bli, eller være følger
1 lodd for å dele denne linken på din blogg
Husk å skrive hvor mangen lodd du tar
Lykke til :)

Trekning 1. august

Bønder i by`n :)

Jippi, fredag ettermiddag skulle min mann ta fjøset, slik at jeg og guttene kunne ta en (for mammen) etterlengta tur til Stavanger :)
Når dagene her inne går i fjøsstell til kl.10, også nytt stell kl.17 er det ikke mangen timene å reise til by`n for.. Gledet meg som en unge, for nå var det leeenge siden sist. Det som er verst med å bo langt fra byen er at lista blir såååå lang mellom turene ;) 
Denne gang skulle guttene være med, så vi reknet ikke med å rekke hele lista ( litt mer avslappende når en ikke har mål om d;) ) Men, lista minket faktisk ganske raskt og vi fikk med oss det viktigst til hust - nemlig litt oppbevarings løsninger fra Ikea. 
Og det beste av alt var jo at jeg fant litt krims krams også ;) Og guttene kom storfornøyd hjem, en med radiostyrt bil, og en med vannpistol ! :o)

Her er noen bilder av "fangsten" : 

Fat fra Kremmerhuset

Hverdagsservise fra Ikea, elsker fargen :)

Skåler fra Søstrene Grene og Kremmerhuset

Skilt fra Kremmerhuset

Lysestake fra Kremmerhuset
En venninne har "lurt" meg til å prøve å hekle teppe-til voksne...(det mørkeste nøste er brunt)

Må jo ha med bilde av go`guttene i by`n også - her i fancy stoler på Ikea, med hver sin milkshake :) 
 


Hadde en fantastisk koselig dag, og da vi kom hjem hadde jeg fått mail fra NIB - søknaden min om medlemsskap var godkjent !! JIPPI !!! :)
        

Dette (og at mannen har feri;) ) må jo feires - med en liten Give Away.
Legger ut denne i kveld. 

Ha en fortsatt fin søndag alle sammen ! 

Birgit