tirsdag 31. januar 2012

Iskald kunst

Temaet for januars siste mandagstema hos Alt som er vakkert er Iskald kunst

Her er mitt bidrag :


Ha ein fin dag !

Birgit

fredag 27. januar 2012

"Skal me våga å helsa ??? "


Skal, skal ikkje ? Ser ganske så usikkre ut begge to.. 

..men så vågar dei....bittelitt iallefall :)


Gjensidig skepsis/nysgjerrigheit ;)

Såg gjennom bildene på mobilen idag, måtte bare dela når eg kom 
øve desse bildene av Ruben og denna frøkeno.  

Ha ein fin dag !

Birgit

torsdag 26. januar 2012

Fretex-kupp :)

Skreiv i går at eg skulle legga ut bilder av "kuppet" eg gjorde på Fretex igår.
Eg syns iallefall det var eit kupp!


Dette var det som fekk bli med heim denna gong - veit ikkje heilt om mannen ser det samma potensialet i alle tinga som eg trur eg gjer,..men skal nok klara å øveraska han ;) 

Då eg var innom butikken på formiddagen stod det 4 pinnestolar der (er 4 stk me treng), men det hang "Reservert-lapp" på dei - FILLEN !!
Men på heimvegen svingte eg innom igjen for å sjå om dei stod der endo - og då stod desse 2 igjen, uten lapp på :)



..så får eg heller jakta litt te itte dei 2 siste ;)

Klarar ikkje heilt å bestemma meg for kva farge stolane skal få,..
-kvite, raude, svarte eller gule ?
Heller litt mot svarte, men har litt lyst på ein fargeklatt og.


Kva farge ville du malt dei ?

Birgit

onsdag 25. januar 2012

Gjeeesp !

         Jammen tar det på med ein dag i by`n,..
Men så er det kjekt å "lufta" seg av og til og då !
           Problemet er bare at den "by-lista" har ein tendens til å bli stressande lang når ein bur her inne.

Men - idag skulle eg bare handla ein presang og ha bilen på ein kontroll 
Kjekt å ha dagen til det eg vil og ikkje måtta kava på for å bli ferdig med listo før ferjo går :)

Må bare legga ut bilde lyslykta eg kjøpte på Kremmerhuset :

Slik ser den ut...
 
..og når lyset tennes kjem det fram ein augenstikkar til :)
*LIKER*

Også har eg gjort nokre KUPP på Fretex - det skal eg visa dykk i morgon :)

God natt !

Birgit

lørdag 21. januar 2012

WOOD YOU ?

Yes, I WOOD !

Me er så heldige at me bur midt i flotte naturen i Ryfylke - VAKKERT
Og nyt det, det gjer eg kvar dag ! 
Buskar og trer er med på å skapa dei flotte "bildene" utføre glasa her.


Digger dette treet som stå på vegen bort til grishuset.



Og, ja - dilla har eg fått.
Me (eller eg) plukkar trea med oss inn - litt av dei iallefall ;) 

Ei bjørkegrein me henta inn i haust...


..som blei pynta litt til jul





 Likar og å ha inne tinga som veks på trea :

Lys i kokosnøtt - ikkje sjølvplukka ;)



Og ikkje minst kongler !




 Liker tanken til Manuela, om å øvedriva det 
- men, me er fleire som bur her så eg må nok bare lura inn litt etter litt 
etterkvart som fleire rom blir ferdige her,..hihi ;)
  
WOOD YOU ?
-det kan du vise her

Birgit

fredag 20. januar 2012

Nåke å tenka på...

Tok quiz`en "Er du interiørgal" på klikk.no 
Og resultatet : 

Resultat: Du er interiørgal
Du befinner deg i en boble du bør forsøke å sprekke hull på. 
Virkeligheten er større enn fire vegger kan romme. Kan din interesse for interiør være i ferd med å bli en kilde til misnøye og rastløshet for deg selv, 
og irritasjon for andre? 

Hmm,..må jo innrømma at tidsbruken på dette området aukar når ein sitt her og les bloggar og planlegg ting ein vil gjera sjølv Ein veldig kjekk hobby som eg absolutt vil fortsetta med. 
Men, eg ser jo den at det er viktig å tenka øve koss ein lar det ha innverknad på kvardagen,..

- klarar eg å "logga av" når ungane er her
 - klarar eg å vær fornøyd med det me har !
og
- klarar eg å ikkje masa "hål i håve" på mannen 
- som ikkje deler samme interressa ?? ;)

Eller :
- tar dette av ungane si tid,
- blir det bare stress for meg sjølv med tanke på alt eg har 
lyst på og alle idèane som spinn i håve
og
- er mannen drittlei av interiørmas ?? 


Veit at eg har satt det litt på spissen nå,. 
Har ikkje tenkt å slutta med blogging :)
- syns bare det er viktig å tenka øve detta.

Ønsker alle ei GOD HELG !
- med litt blogging og MASSE familietid og nytelse ;)

Birgit


torsdag 19. januar 2012

Fredag ..

...og tid for utskiftning av blomar.


Nå skal eg ikkje skrøyta på meg at me har friske
blomar her mangen helger i året.
Men på denne tida, når ein får tak i tulipaner i dei fleste butikkar 
- og til kjekke prisar - då pleier eg å huska på det :)

Fin fredag !
(her skal me bestemma oss for om me skal "gå for" ei sofagrupe eg har funne på finn.no
-ikkje heilt slik eg har tenkt,  men nå MÅ me ha og denne er faktisk  på denne sida av fjorden.. )

Birgit